billys panpizza

Efter en produktiv dag har jag nu hamnat här. Sen klockan halv nio imorse har det varit full rulle fastän jag inte ens varit i skolan.
För att göra mor min glad så ägnade jag min förmiddag åt att städa hela huset, helt okej tidförsdriv i alla fall. Jag hoppas det bränner lite kalorier med för idag har jag slängt i mig två billys panpizzor en till frukost & en till lunch de är så goda så jag kan inte motstå dem. Efter städningen blev det till att åka bort till faster min som har lunginflammation så jag höll henne sällskap och så följde jag med henne in till sjukhuset och så. Som tur var så hade hon blvit bättre.

De senaste timmarna har jag slagit in lite julklappar och nyss åt jag en favorit i repris, lax, pasta & tranbärssås. Kvällen bjuder på kalas hos en av mina fastrar sen kommer jag sitta bänkad framför tvn för att se Bonde söker fru och Morden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0