bräkne-hoby

Nu är jag hemkommen från ett riktigt bra träningspass borta i lilla Hoby, blev en massa mixed träning så att jag & Micke är laddade inför helgen då det är serien som gäller borta i de smålandska skogarna, närmare bestämt Tranås.

Nu hjälper jag mor & far min att fixa lite inför lillasysters kommande 12-års dag imorrn. Fastän jag egentligen har sovmorgon så blir det till att stiga upp halv sju och ge ifrån mig vackra toner, underbart! Av mig & Kim ska hon få ett par Björn Borg trosor och en plattångsgrej.

Nu börjar odörena av min egen kroppslukt komma emot min näsa så att ta en dusch nu känns som the right thing to do. Efter det väntar sängen, så himla gött. Desto förr jag kommer dit desto bättre.

Ha en bra natt alla ni gulliga därute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0