lilla doktorn

Man kan ju undra vad min problem är, jag skaffade ännu en blogg för att jag sakande att blogga ändå är jag sämst på att skriva, faan skam på det för min egen del. Nu är det i alla fall snart jullov och vi kan ju se fall jag tar tag i mitt liv då, tyvärr lättare sagt än gjort.

Imorrn är det sista dan i skolan innan jul ska bli så jäkla gött. Innan skoldagen inleds blir det dock ett besök hos lilla farbror doktorn vilket just nu inte känns så ovanligt eftersom jag är där 1-2 gånger i veckan inte min favoritsysselsaättning men det får gå. Jag hoppas de får ordning på mina öron för just nu ser det helt ärligt inte ljust ut. Men som man saäger att det alltid finns ett ljus i de mörkaste av tunnlar och så kan vi hoppas.

I skolan bjuda det på den årliga gröten, tradition och jag älskar traditioner! Starka funderingar på att skippa frukost för att orka kränga ännu mer gröt, tanken tåls att sova på. Efter gröten blir det julfika med de bästa, najs värre! Sista måltiden kan vi kalla det, i alla fall för det här året ;)

Nu är det en sista skoluppgift kvar att göra innan jag kan ta jullov på riktigt, ska vara inlämnad imorrn så lika bra att börja nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0