p4

Hemma från lilla Ullared. Har varit en riktigt trevlig liten dag, jag skulle inget speciellt ha men alltid slinker det ner en massa i alla fall, trots det inte köp jag ångrar ;) Inte än i alla fall. Vägarna upp var dock hemska, opplogade och snöade gjorde det. Vi skämdes lite när vi satt där i bilen och p4 sa " De som inte måste ut på vägarna bör inte ut & köra idag" , haha!

Ikväll har jag slagit in lite julklappar åt mamma min, ätit skinkmacka hos farmor och hjälpt mor & far min att stycka ett vildsvin som sköts häromdan. Förresten så lyckades de skjuta en älg idag och det var en himla tur för jag älskar älgkött! mums!

Sängen som gäller nu eftersom jag varit uppe sen halv fem.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0