panasonic

Jag beställde en tv i söndags på elgigantens hemsida. Det blev en panasonic 32". Har pratat länge om att införskaffa en liten tv så nu blev det äntligen av. Jag fick ge 3800 för den på erbjudande och tur var det ju att jag köpte den förra veckan för denna veckan kostar den 4900, så vilket kap jag gjorde. Nu har jag 1100 spänn jag kan göra något annat roligt för, najs! :)

Var nyss inne på postens hemsida och såg att tvn ligger på Konsum i Asarum och de hade skickat ut en sån lapp till mig idag så imorrn är säkert lappen i min brevlåda och fortare än kvickt ska jag då ner till Konsum och hämta mitt lilla tidsfördriv.



Panasonic 32" HD-klar LCD-TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0