tillbaks i lådan

Onsdag idag vilket innebär att jag åker till Stockholm imorrn, ska bli göttans. ,Måste dock börja packa snart så att jag slipper gå naken i den stora staden.

Denna dag har bjudit på ännu ett läkarbesök som gick helt okej, lite bättre är mina öron nu fast såklart så gillar de mig så mycket där så de vill att jag ska komma tillbaks nästa onsdag igen så man bugar och bockar för uppvaktandet.  I övrigt så är jag nyss hemkommen från farmor min där jag idag tog mig an att städa övervånningen, en massa damm var det där så jag dammade järnet, imorrn tar jag nedervåningen så hon får det lite fint inför lucia helgen.

Nu är det en runda med vovven som gäller sen börjar min heliga onsdagskväll som innebär TV, TV, TV! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0