mjukistofflor

Tog nyss en skön dusch och nu sitter jag här i mjukiskläder och tjocka mjukistofflor som mor min tvingar mig att ha på mig eftersom jag är förkyld. För er som inte vet kan jag tillägga att jag i princip hatar att ha saker på fötterna så som strumpor, skor ja allt sånt tramsigt. Vi borde titta mer på Thilde i Bonde söker fru hon har ju typ aldrig skor, watch and learn.

Nu hade jag tänkt ta tag i ett skolarbete som ska vara inlämnat imorrn sen blir det till att läsa ut tredje Twilight boken efter det powernap.

Ska bli så gött med bio ikväll, första gången jag ser en premiär av en film, plus till mig absolut. Filmen ska ses med min kära vän Anniebunny, hennes pojkvän och några kompisar till honom.

 


Coolingen Anniebunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0