New Moon

Måste säga att bion var jättebra, absolut bättre än första och Jake var ju så jäkla het. Kändes som att typ halva Karlshamn var på bion, men så kan det va världen är liten och bromölla ännu mindre.

Jag kom i säng vid tre för att upp vid sex igen så jag kunde göra mig redo för NP i engelska vilket flöt på bra. Jag somnade inte då och har inte gjort det än ganska sjukt att känna sig så pigg efter tre timmars sömn, najs! :)

Kvällen bjuder på tjugo års kalas för kusinen Hanna trevlans. Sen imorrn lämnar mor och far huset vilket innebär att jag å lillsis kan gör aad vi vill. Om jag ska göra en hypotes kommer det bli så att jag städar och hon kollar tv sen är helgen slut, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0