Svininfluensa

Idag tog vi vaccinet mot den så fruktade influensan, min enda biverkning just nu är lite ont i armen ;) Trots det så är jag sjuk, helt genomförkyld så imorrn blir det att ta ett break från skolan å ligga hemma och götta mig. Måste samla krafter inför mitt hemliga projekt jag ska göra i helgen :D Mer om det efter helgen. Såklart måste jag ju bli piggare med så jag klarar av trycket att vara vaken halva torsdag natt för att se premiären av New Moon göttigt att sen på fredan ha Nationell prov i engelska uppsats kl 8 , jippie!

Kvällen i övrigt har innehållit middag hos farmor alltid lika världs. Fika hos kusinen och slutligen storhandling på Coop, shopexpress is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0