fröken duktig

Sitter och skriver på mitt arbete i kursen barn och ungdomar som far illa. Jag skriver om familjehem vilket kanske inte låter så intressant men som är ritkigt kul. Men som många andra så har jag svårt att väl sätta mig ned och börja med ett arbete men nu är jag på G. När det gäller detta vill man faktiskt inte sluta heller när man väl börjat för fasiken vad man lär sig mycket intressant (:

Ikväll blir det ingen step up för kusinen min har gått och stukat foten, men får se fall det blir en stund på cykeln sen med körkortsteorin framför mig för ligger lite efter. Alltid ska jag vara ute i sista stund med allt.

Nu får jag fortsätta vara duktig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0