grädde & mos

Sitter i skolan nu å skriver engelska arbete, uppdraget är att göra en tidning. Tidningen jag jobbar för heter News Digger vilket jag anser är ett väldigt exotiskt namn. Nyss gjorde jag en intervju med karate kid Mathilda om hennes Uf företag. Jag var väl förbered så gick super!

På dagens schema står ekonomi prov sen varmkök där det skulle kunna vankas sushi fast så är inte fallet. Som grädde på moset avslutas kvällen med familjen Annorlunda och Paradise. Jag får det att verka som att jag är tv nörd nummer ett men så är livet.

Måste med berätta om den gittiga träningen jag fick igår. Var nere på fria speltiden och skulle träna lite med Kimmen fast så blev inte fallet. Var en gammal aktiv i 40 års åldern som var där och spelade så det blev lite match mot honom. Var bästa träningen  jag fått på länge det blev en riktig genomkörare i hela kroppen så idag är benen sega å härliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0