horoskop

Befinner mig still in the big city och då syftar jag inte på Karlshamn utan Göteborg.
Denna dag har gått till shopping, dock inte en massa men lite blev det allt. Ett par nya löpardojjor, hittade äntligen ett par rosa, så de matchar min löparjacka. Får visa de i veckan. Blev även en tröja annars inget mer faktiskt bara en liten överraskning till Kimmen. Har tråkigt nog inte hittat så mycket fint men är kanske så att det är menat att jag ska hålla i slantarna, borde läsa mitt horoskop å se vad det säger.

Nu sitter jag å resten av kompaniet i kusinens lägenhet, mätta och belåtna. Har precis ätit thaimat å nu laddar jag bara för att orka få i mig lite gottis också. Kvällen avslutas med os tittande.


Kommentarer
Postat av: nathalie

svar ohh.. det var dumt! får hoppas att den finns även i kristianstad :)

2010-02-27 @ 21:40:06
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0