kärlek

Hemma efter det jobbigaste step up passet någonsin. Så för att ladda upp batterierna igen käkar jag lite fruktsallad, godast är det när man har banan, päron och apelsin i så jag kör på den varianten.

Nu är det dags för duschen sen blir det till att plugga matte med lite andra avenyn i bakgrunden. Mitt arbete gick inte att öppna idag heller, så matteboken min verkar älska mig men det är fan i mig inte ömsesidigt!

Idag fick jag reda på att sommaren är säkrad, alltså jobb är fixat å klart. Riktigt härligt att veta eftersom jag vet att jag kommer få breta med något jag tycker är roligt. Så fastän att jag jobbar så hårt för beach 2010 så kommer den inte se mycket av mig. Då den träninge kan läggas på is ännu ett år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0