herr banan

Today wasn´t the D day men jag är glad i alla fall. Är nyss hemkommen från Step up som jag testade på idag, ritkgit kul trots att jag inte riktigt hängde med i koregrafin. Så Step up kan säkert bli ett onsdagsnöje för mig framöver.

Annars idag har jag skrivit en uppsats som ska vara inne imorrn 12 så nu är det grejat och klart. Imorrn har jag förresten med min första teorilektion så borde göra färdigt uppgifterna tills dess fast det får bli imorrn. Jag har turen att gå teorin med Alicia den lilla clownen gött det så jag slipper sitta och bli uttråkad. Gött mos.

Nu är det dags att nanna kudden i min ensamhet....Förresten så glömde jag ju ge Kims uttalande om bananen men så ni vet så tyckte han att jag smakade gott, herr banan hade gjort sitt jobb.


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0