innan sex

Idag vaknade jag upp jämte Kimse och det första vi gjorde var såklart att sätta på lite O.C. Vi är nog lite beroende.

Annars har denna dag bjudit på massa promenad i det kalla vädret en i min ensamhet och en med vovvsingen å mor & far. Har även avlagt en visit på sjukhuset inne på öron-näsa- hals mottagningen som börjar kännas som ett andra hem. Nu är det dock två veckor sen jag var där sist så har fått ha lite lov från det stället. Såklart fick jag återbesökstid nästa vecka so here we go again. Kan tilläga att jag är ett litet mysterium för läkarna eftersom de inte vet vad de ska göra med mig, men den som lever få se (;

Serien imorrn och då avlägsnar vi oss lite innan sex så min kväll ska snart avslutas med packning och lite O.C. Hoppas ni får en längre fredagskväll än vad jag får avnjuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0