the big city town

Hemma efter shoppingdag i lilla Växjö som trots är större än Karlshamn.
Blev inte mycket handlat ändå rullade pengarna iväg. Fick illa tvunget slå till med att köpa en gräddkanna och sockerskål till min servis släkten samlat till mig sen jag varliten och nu skulle den utgå så var tvungen att komplettera färdigt. Gräddkannan & skålen gick på 800 spänn men alltid tevligt att tömma kortet.

Köpte även en helmysig fleece som ska bli my new BFF eller nått sånt. Synd att den inte kan prata.
Är hur trött som helst ikväll så nu väntar jag bara på att gubben min ska komma så vi kan gå och få oss vår skönhetssömn och hoppas på en vackrare morgondag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0