Tiotaggare

Svinkallt ute på sjön idag fast ändå så himla härligt. Alla vi ahde inte skridskor så vi var tre som delade på två skridskor fast det gick ändå galant för att vila med varm choklad vid brasan var inte heller fel. Storsyrran och jag passade till och med på att ta oss en promenad runt sjön och halvvägs ser vbi ett par horn och en ahlv kropp soms ticker upp, det var en stackars älg som gått igenom isen. Min & syrrans första tiotaggare ;) Daddy should be proud.

Vi höll ut i kylan i nästan fyra timmar men efter lite krovgrillning var det dags att dra sig hemåt. Nu känner jag att det är dags att dra en kam genom hået eftersom faarmor min nog inte vill möta ett fågelbo när vi kommer ner där för att äta lite älgstek!

So long!


lillsis rockar på skrillorna



stackars älgen



Jag & systrarna mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0