turk på burk smakar verkligen urk!

Denna veckan är absolut inte en av de bättre i mitt liv. Min utbyteselev som är här är helt sinnessjuk och otrevlig. Han vill aldrig umgås med mig och säger bara emot mig hela tiden. Jag vill bara skrika åt honom att han ska vara glad att jag vill ha en sån jävel som han i mutt hus. Imorrn ska jag leta upp ett vandrarhem åt honom så jag slipper se hans fula tryne igen.

Något ni kanske märker är att jag är jävligt negativ, och idag är det faktiskt min tur att vara det! Den jäveln bryter ner mig totalt, ut med turkjäveln!

Något som i alla fall ska pigga upp mig nu är true blood, sen ska jag sova fötr turken is killing me.

Godnatt alla som överlevde detta negaqtvia nästan sarkastiska inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0