vilja

Nu sitter jag här framför datan och för ovanlighetens skull så pluggar jag faktiskt. Ett engelska arbete som ska redovisas imorrn,aahr haft massa tid på mig till det i skolan men dum som jag är ibland så har jag latat mig på lektionerna så fick ta och göra det nu sitället. Skulle göra en analys av an låt som inte fick handla om kärlek. jag valde Don´t bring your guns to town - Johnny Cash.

Igår var jag å spelade sista seriesammandraget, denna gången i Halmstad. Blev övenattning å så med laget med, najs värre med åtta pers i ett rum. Men nu till det roligaste, jag gjorde mina bästa seriematcher igår. Vann båda singlarna och båda dessa var tresetarem, så jäkla gött. Jag fick också höra att det inte rådde något tvivel om att jag inte hördes för min lycka skreks ut, kämpade på riktigt bra. Någon sa till och med att jag löpte sönder en av spelarna detta kan jag dock inte riktigt hålla med om. Micke som satt siffevändare sa att han hörde mina andetag för jag fick kämpa för att hitta luft för trött var jag. Ni ska få veta hemligheten till vaför jag vann, min vilja att vinna var större än deras utan viljan hade jag inte vunniot.

Ska skriva färdigt min engelska nu så jag kan ut å gå sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0