20 oktober

Ibland är det jäkligt svårt att hitta på en rubrik, kan faktiskt vara något utav det svåraste till och med. Att hitta rubrik till min insändare är närapå omöjligt.  

Regner öser ner och det blev ingen löparrunda för mig idag. Ska istället avnjuta kvällen framför bonde söker fru med lite hemgjord "glass" jag gjorde innan. Glassen är i själva verket fryst smoothie.

Nu lyssnar jag på Hotkorv som min kära vän Annie tjatat om ett tag. De är utklädda till ninjor och att de spelar göttig musik är ju inte heller helt fel.


Jag såg att du var ensam,
men jag såg väl fel




Lite party nu hade inte varit fel, men får vänta till nästa helg då det är Granada som gäller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0