flyger

En dag som har innehållit ett 2,5 timmars dataprov i info & layout inte det roligaste man kan göra en torsdagseftermiddag men jag klagar inte för skönt att ha det gjort. Ett plus är med att jag inte pluggat till provet så det var ju inte ansträngande eller är det bra fall man inte pluggat? Jag skulle nog kalla det en definitionsfråga.

Regnigt och trist väder idag, men bilen blev i alla fall ren. Nu ska jag snart masa min röv härifrån och gå ner till farmor min för lite städning sedan hem för att skriva en geografiuppgift vi har tills imorgon. Det viskas även att det blir flygande jakob härhemma idag inte varje dag det. Kvällen får avslutas på det bästa tänkbara sätt, nämligen med att banka fjäder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0