pizza

Joggingturen idag är inget att hänga i julgranen då jag fick kramp i höger vad och fick trappa ner rejält på tempot, så blev de med det effektiva träningspasset. Får ta rejäl stretching innan nästa gång så uppstår det säkert inte lika lätt.

När jag kom hem från joggingturen var jag jättesugen på mors hemmagjorda pizza men min lilla katt Gustaf slukade i sig den så fint när man vända ryggen till så jag fick steka lite pannkakor istället. Blev så sugen på det i förmiddags när vi pratade om pannkakor i skolan, så kanske tur att han åt upp pizzan.

Nu ska jag ta och röja lite i röran som just nu befinner sig på mitt rum men det kan ju också vara trevligt. Lite problematiskt bara är var jag ska ställa mitt vin som inte kunde vara ute längre då de i så fall skulle frysa sönder, om jag inte hittar någon plats får de göra mig sällskap i min säng, för i den finns det alltid plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0