smarthead

Nu sitter jag här med en fantastiskt god smoothie med massa kanel i, mums.

Dagen har bjudit på TRE timmars matteplugg, vilket jag tycker ät himla mycket. Ett år kvar av matte sen aldrig mer säger jag bara. Efter tre timmars lidande inomhus tog jag & mor oss ut i solen. Vi gick en runda upp mot Valberget och tittade på stenblock, är så häftiga där. Låter konstigt men de är så fina och mystiska. Ganska kul med att vi läser om erosion och vittring nu i geografin vilket det är som format dessa klippblock. Med kunskap blir allt roligare.

Snart kommer syrran hit & sover här för hon ska till Ullared imorgon, själv ska jag till skolan.....


När allt känns kallt och fel så finns du alltid där,
ensamheten



Thailand i vinter hade inte suttit fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0