taggigt värre

Precis tittat Bonde söker fru, ganska gulligt och roligt program ju.

Eftermiddagen har gått åt att plocka stängsel, skönt att komma ut i naturen och göra något praktiskt. När jag väl gick där och plockade taggtråd blev jag jäkligt sugen på att ut och vandra så härligt det hade varit. Hoppas verkligen att min och pappas resa upp till kebnekaise blir av, så fantastiskt fin natur där.

Idag agerade jag guide på svenskan vilket gick bra tills jag pekade på fel byggnad och seriöst själv trodde att jag pekade på rätt, så om ni undrar var Carlshamns punch museum ligger fråga då inte mig.



Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0