you are my sunshine

Huvudvärk för andra dagen men glad för det får jag vara och skriva ett argumenterande tal i svenska. Fick bli ett som handlar om migration och migrationspolitiken.

Just nu är jag i alla fall beviken på mig själv, jag bränner mina egna broar om man säger så men förhoppnignsvis går de att bygga upp på nytt.

Snart blir det att dra till staden för att hämta Kimmen sen äta middag hos farmor. När jag väl är inne i staden blir det nog till att köpa ett par snygga stövlar jag provade innan ska ju ändå jobba på söndag så jag kan ju unna mig tycker jag allt.


Det sägs att efter regn kommer solsken och det stämmer nog för nu lyser solen, frågan är bara fall det lyser någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0