You gave me freedom too a life

Har varit en riktig utedag idag. Förmiddagen börjades med att plocka stängsel i vårt hjorthäng, sedan fika i solen.
Efter fika och mat begav sig jag, Emma och Filip till svampskogen. Så himla vackert när solens strålar tränger in i skogen, svamp hittade vi med.

Senare begav jag mig bort till grannen för att kidnappa deras lilla Axel för att ha någon att busa & gosa lite med. Vi tog cykeln och begav oss hem till mig. Han lekte med traktorer, åt mammas bullar och vi tittade på korna. Så himla söt är han, massa kramar utav han vill man ha.


Nu är jag nyss hemkommen från faster där det blev ett glas vin och nu hade jag tänkt lägga mig och läsa "Blodläge" som är skriven av Johan Theorin.



The fire burning down my happiness
But i will rise
So proud and strong you truly were






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0