Emil!

Idag härjar Emil här utanför, usch å fy för denna blåst nu vill jag ha kallt och sol så man ska snöra på sig skrillorna och ta sig en åktur på sjön. Men men är ju bara början på januari så förhoppningsvis kommer kylan hinna komma.

Min sedvanliga promenad jag brukar ta varje dag för att inte bli helt fast framaför datan blir ju lite svår att genomföra å allt e Emils fel för känner inte för att blåsa bort. Jag & mamma drar oss istället ner till farmor för att göra en riktig storstädning hos henne. Den promenaden får duga idag för rör sig om 50 meter, inte alla som är granne med sin farmor inte.


Lite svårt att få alla fyra att fastna på en och samma bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0